Coffee beans

Yara utsteder NOK obligasjoner

Mar 12, 2009
Yara tilbyr investorene en 3 års flytende rente obligasjon samt en 5 års fast og/eller flytende rente obligasjon.

Låneformålet vil være generell selskapsfinansiering. DnB NOR Markets og Nordea Markets er valgt som tilretteleggere for emisjonene.

Vennligst kontakt Preben Stray i DnB NOR Markets (+47 99 10 15 10) eller Eindride Stien i Nordea Markets (+47 90 76 92 01) for ytterligere informasjon om emisjonen..

Torgeir Kvidal, Investorkontakt
Telefon (+47) 24 15 72 95
Mobil (+47) 91 339 832

Jens Hofgaard, Yara Finans
Telefon  (+47) 24 15 74 99
Mobil (+47) 91 38 97 93

Yara International ASA er et ledende kjemiselskap som konverterer energi, naturlige mineraler og nitrogen fra luften til essensielle produkter for bønder og industrielle kunder. Som verdens største leverandør av mineralgjødsel og agronomiske løsninger hjelper vi til med å skaffe mat til verdens voksende befolkning. Vår industrielle produktportefølje inkluderer miljøprodukter som renser luft og avløpsvann og bevarer matvarekvaliteten. Yaras globale arbeidsstyrke på over 8.000 ansatte representerer betydelig mangfold og talent, og bidrar til Yaras posisjon som den ledende aktøren innen sin bransje.